حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

کلاغ نامه

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ
کلاغ.. پرنده ای سیاه با عمر طولانی... علاقه مند به  جمع آوری  اشیاء براق... صدای خروجی: قار قار...

تخمگذار و با پاهایی که در قصه ها به زشتی تعبیر میشود...

نزدیک به چهل گونه مختلف دارد که کلاغ ابلق و سیاه و هندی و کلاغ لاشه از معروفترین آنهایند... همه چیز خوار است و...

کلاغ در قصه ی روباه و پنیرش.... قصه ی تقلید راه رفتن از کبک... و چند قصه دیگرو در پایان تمام قصه های ایرانی سر و کله اش پیدا میشود.. پیدا می شود ولی به خانه اش نمی رسد.

کلاغ نماد خبرچینی و صدای بد و عمر بیهوده ی بلند و end سیاهی و خیلی چیز های بد در فرهنگ عامه ماست.

به قول "سهراب":

من نمی دانم 

  که چرا می گویند: اسب حیوان نجیبی است

                                           و کبوتر زیباست

  وچرا در قفس هیچ کسی کرکس(کلاغ؟!) نیست

  گل شبدرچه کم ازلاله ی قرمز دارد

  چشمها را باید شست

  جور دیگر باید دید

  واژه ها را باید شست

  واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد.



فکر میکردم اگر کلاغ نبود... واقعا زندگی ما چه تغییری میکرد.... اینکه در چرخه حیات تاثیر داره بماند... مثل خیلی چیزهای دیگر که از حکمت بودنشان بی خبریم.. فقط صدایی یا تصویری که به تعبیر بعضی ها زشت است کم یا زیاد می شد....


قبل تر ها می گفتند صدای کلاغ شوم است... ولی بعد از نمیدانم کدام فیلم بود که ماهیتش تغییر کرد و حالا اگر اول صبح صدای کلاغ را بشنوی تعبیر به خوش شانسی در آن روز می شود...



به همین سادگی یکی از کاربرد های بدش به خوبی تبدیل شده....


اگر کلاغ نبود؛ چه کسی خبر میاورد؟ چه کسی قصه را تمام می کرد؟ چه کسی با چهل کلاغ دیگر خبرسازی میکرد؟ موی پر کلاغی چه معنی داشت؟ چه کسی در کارتون ها اشیاء قیمیتی را می دزدید؟




پ.ن:غروب ها ، قارقار کدام جاندار حس پاییز را در دلم می ریخت؟!!/اگر کلاغ نبود./


شما بگو؟

۸۹/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی