حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

آتش درون

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۳۱ ق.ظ

خدایا آسمان قهر است با ما
نه می بارد نه می خواند ترانه
خدایا روز و شب ها مان سیاه است
کجا رفت آن هوای شاعرانه
به جای آسمان، این خواهر من
دلش ابری نگاهش اشکبار است
ببین قلب مریض آن یکی را
گلوی بی بی من سرفه دار است

هوا سرد است اما کو زمستان؟
زمستان برف دارد، حرف دارد
نه این که آسمان او نبارد

خدایا این درختان را بریدیم
به جای دل بریدن از خیابان
خیابان ها پر از ماشین و دود است
گرفته دود غم در شهر ما جان

خدایا آسمان نامهربان است
بگو لطفا” ببارد بر سر شهر
بیا لطفی کن و باران بیاور
نکن ای آسمان با شهر ما قهر

***


لذات فلسفه – وبل دورانت

تنها عیب دامن های کوتاه این است که قدرت تخیل مردان را ضعیف تر میکند .

شاید اگر مردان قوه تخیل نداشته باشند ، زنان نیز زیبا نباشند
***


همین حالا که ما اینجاییم...... اونور دنیا تو اروپا:



***


این اتاق روانکاوی زیگموند فروید و تخت معروف او است که به صورت اصلی حفظ می شود
عکس را به یکی از کارشناسان دستباف های عشایری نشان دادم

روی کاناپه قشقائی وروی زمین هریس است



***


وقتی خدا داشت شوهر را خلق

میکرد به زنان قول داد که شوهر خوب و ایده آل در هرگوشهاز جهان یافت خواهد شد و.

.

.

.

.

.

سپس او زمین را گرد آفرید


۸۹/۱۰/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی