حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

اینجا هنوز تهران است

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰۶:۴۵ ق.ظ
اینجا تهران است و با 200 تا تک تومانی می توانی از راه آهن تا تجریش بروی و هم زیارت کنی و هم از حراج تندیس و قائم استفاده کنی... و یا با 250 تومان از قیطریه تا بهشت زهرا...

اینجا تهران است و شب قبل از برف ، تمام خیابان ها و معابر را شن و ماسه و نمک پاش می کنند.

اینجا تهران است و من دیروز درحالیکه سوار تاکسی بودم و از طرف چارراه لشگر به سمت میدان حر می رفتم توانستم تندیس اون آقاهه که هر روز اژدها رو میکشه و برج میلاد ، هر دو رو بطور واضح در بک گراند شفافی از کوه های البرز ببینم.

اینجا تهران است و برادر زاده ی 18 ساله ی من از بو و طعم دود سیگار و قلیان دچار تهوع می شود.

اینجا تهران است و من امروز بدون ذره ای میک آپ سر کار آمده ام.

اینجا تهران است و من ساعت 8 بیدار می شوم و ساعت 9 پشت میزم نشسته ام.

اینجا تهران است و اغلب راننده های تاکسی هنوز کرایه هایشان را گران نکرده اند.

اینجا تهران است و برای اسکی و فوتبال و پینت بال و موج سواری و بیلیارد و دوچرخه سواری و صخره نوردی و ... امکان فراهم است.

اینجا تهران است و ما علاوه بر برج آزادی ، برج میلاد و پل جوادیه را هم داریم.

اینجا تهران است و هر کس دلش میخواهد پارتی می کند و هر کس دلش می خواهد هیئت می رود.

اینجا تهران است و برگزاری کنسرت های موسیقی ممنوع نیست.

اینجا تهران است و با یک اس ام اس 9 تومانی دل دوستی شاد می شود.

اینجا تهران است و نان و میوه و گوشت و شیر و تقریبا همه چیز در دسترس ما هست، برق و آب هم قطع نمی شود.

اینجا تهران است و دیگر کودکانمان به شیشه قطار های گذری سنگ نمی زنند.

اینجا تهران است و خیلی چیزهای زیادی برای خوشحالی ما وجود دارد به شرطی که تمام آنها را در لحظه دریابیم....

هستند کسانی که فقط در حال نق زدن هستند و ایراد گرفتن.

اینجا تهران است و بدی ها و مشکلات آن را را انکار نمی کنم ولی بیایید شاد زیستن رو هم تجربه کنیم.

اینجا تهران است و ما تمام  بدی های آنرا در تمام این سال ها تحمل کرده ایم ، چرا یک لحظه از خوبی های آن لدت نبریم.... بهانه های زیادی برای لبخند زدن هست.


پ.ن: لطفا کسی نیاد بگه: اینو نداریم ،اون گرونه، این کمه ، اون سخته.......موج منفی نفرستید.

پ.ن2:کارنامهاحمد شاه قاجار.

۸۹/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی