حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

نه گوزلدی منیم یاریم..

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰۸:۵۵ ب.ظ
صدا.

صدا را دوست دارم هرچند گذراست و پس از یکبار شنیده شدن عمرش به آخر میرسد.

صدا ی هر کس گویای تمام احساس اوست؛ شادی، غم، تعجب، ترس، محبت، انزجار، عشق،شجاعت، وسواس، کنجکاوی و یک عالمه حس دیگر.

شنیدن موسیقی های خوب و فخیم هربار که تکرار شوند لذت و حظ ویژه ای دارد؛مثلا

کوچلر سو سپمیشم

یار گلنده توز اولماسون

اله گلسین اله گدسین

اراموزا سوز اولماسون

سماور سو سالمیشام

استکانا قت سالمیشام 

یاریم گدیپ ٬ ته غالمیشام

نه عزیزدی منیم یاریم ، جانیم ....نه گوزلدی منیم یاریم، جانیم....

"کوچه ها را اب پاشی کردم تا وقتی یارم از راه رسید گرد و غباری نباشد، بیاید و برود و در میان ما حرفی نباشد.

سماور را پر از اب کردم و در استکان قند انداختم ...  یارم رفته است و من تنها مانده ام.

چه عزیز است یار من و چه زیباست یار من و جان من............" البته با همون ملودی آشنا بخوانید....


این تصنیف ازونهاست که همیشه با یه حس جدید ، عاشقی رو به شنونده القا میکنه.

شما هم درباره صداها، ملودی ها یا تصنیف هایی که دیوانه تان میکند بنویسید.

+ آهنگ جدید وبلاگم

۸۹/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی