حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

زکات

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ
زکات روی زیبایت تماشای تو میباشد. علی(ع)

این حدیث که صحت و سقمش بر میگرده به برچسبی روی در اتوبوسی که دیروز سوار شده بودم. کلن شعارهایی مثل: خواهرم حجابت/برادرم نگاهت رو بی معنی میکنه.

یک عمر سر کار بودیم.

ازین پس از دیده شدن نهراسید/ از نگاه کردن باکی نداشته باشید..


طلاق

آمار طلاق در سال 89 نسبت به زمان مشابه سال گذشته اش 10 درصد افزایش یافته...

پیچ را می پیچاند....

قدیما حرفا شیرین چون عسل بود
میون مردم این ضرب المثل بود:
از یه گل بهار نمیشه
بی وفا که یار نمیشه...

طلاق یعنی بی وفایی به کانون زندگی و فرزند؟ و یا وفا به وجود خودت؟؟؟


استخدام

من اگر قرار باشد روزی در گزینش یک کارمند نقش داشته باشم..حتما خطش رو امتحان می کنم..

خانم محترم فرم رو پر کردی.. اونهمه هم توضیحات نوشتی.. به جون خودم یک خطش رو نمی تونم بخونم.. خدا خیرت بده تحصیل کرده ای آخه ... الان بزنم چش خودم در بیاد یا بزنم چش تو رو بترکونم؟؟؟


پ.ن:جمعه صبح هوا برفی ست.

+  این یک پست سیاسی نیست.

۸۹/۱۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی