حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

قالی هایی که در خور شهر ما بافته نمی شود.

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۰۷ ق.ظ
با تقدیر و تشکر فراوان از بخش تبلیغات و روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و ... هر قسمت مرتبط و غیر مرتبط... حقوق بگیر در شهرداری که بخش اعظم سوژه های وبلاگستان و چندین پست طوفانی و جنجالی را برای اینجانب فراهم آورده است..



میرم سر اصل مطلب؛ امروز یک عدد تابلو بنر خیلی بزرگ (10-12متری) مشاهده کردم با این مضمون:

زکات زیبایی؛  عفت و پاکدامنی ست.

حضرت علی (ع)


الان سرم رو بزنم به در و دیوار؟؟؟


برای یاد آوری و یا تفهیم جرم مراجعه شود به پست  زکات   


همش یک هفته از اون روز که مخم هنگیده بود نگذشته... تازه همش هم زیر سر این دکی فرشباف خودمان است.

آنهایی را بگو که دلشان به ریاست جمهوری او خوش است.


در ازای همون پست مذکور... امروز همچنان که من سوار تاکسی بودم یک حاج آقا پشت سر من نشست....

آقای راننده نه گذاشت و نه برداشت ضبط رو روشن کرد... شکیلا:

وقتی میایی

صدای پات از همه کوچه ها میاد

انگار نه از یک شهر دور

که از همه دنیا میاد

ای که تویی همه کسم

بی تو می گیره نفسم

اگر تورو داشته باشم به هر چی می خام می رسم

قشنگترین سوغاتیه غبار پیراهن تو

عمر دوباره ی منه

دیدن و بوییدن تو

نه من تورو واسه خودم نه از سر هوس میخام

عمر دوباره ی منی تورو واسه نفس می خام.........


۸۹/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی