حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

کابوس

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۲۱ ق.ظ

هر قدر سعی می کنم با این دوتا خانواده رابطه برقرار کنم نمیشه......

هر چی کار به کارشون ندارم ، بی خیال نمی شوند و اذیت می کنند.

چی بدتر ازینکه کابوس کسی باشی.. بهتر بگم برای کسی کابوس باشی...

جمع می شوند و خانوادگی به من و خونمون حمله می کنند...

از خواب پریدم ،جرات نداشتم چشامو باز کنم...

پا شدم پنجره رو باز کردم،نم بارون می زد، صدای گنجشک ها فضا رو پر کرده بود...

تقریبا نصف تنم رو از پنجره بیرون برده بودم.... تاریک بود ،هنوز کسی از خونه بیرون نزده بود انگار...

سه روز شده به شکل عجیبی صدای گنجشک می شنوم...

شاید امسال گنجشک ها به سرو های بلند محله مان کوچ کردند...

کمی گوش کردم و زیاد خنک شدم...

برگشتم ولی باز جرات نداشتم سر رو بالش بگذارم...

,, ۱۷۱۸

بچه تر بودم خواب میدیدم که از پشت بام می افتم و در پی اش پرواز می کنم...

مدتی سگ ها به من حمله می کردند و حالا طی سال گذشته این دومین بار بود که گربه ها می آمدند...

با این دو خانواده چه کنم که دست از سر خواب های پریشون من بردارند....

پ.ن:صبح که شد دوست نداشتم سر کار بیام.. دوست داشتم تا 10 می خوابیدم و خنکی بهار را با ولع جذب می کردم.

پ.ن2: واقعا بدون شرح

2

۹۰/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی