حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

سر سفره ی گرگ

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۰۵ ق.ظ

آدم ها سه دسته اند:

گرگ ها ، بره ها ، کلاه بره ای ها..


حواست باشه اگه نون و نمک گرگ ها رو بخوری ، گرگ می شوی........

باز حواست باشه ؛ پیروزی را به زور و ضرب می گیرند ، به کسی نمی بخشند.

پ.ن:با تاثیر از "بیلیارد در ساعت نه و نیم"  ، "هاینریش بل" ، "کیکاووس جهانداری" ، "چاپ اول:زمستان89"

پ.ن2: گرگ باشیم یا بره؟ بخوریم یا خورده شویم؟

پ.ن3: دیشب اتفاقی  برنامه شب خیز (ITV) رو دیدم.2تا فیلم نشون داد:1 رقص دسته جمعی ِحدود 100-150نفر در سیزده بدر امسال در فشم. و 2فحاشی کسی به خانواده هاشمی(نه فیلم قبلی) در خیابان.

پ.ن4: حالا کی گرگه ؟کی بره است؟


امان از روزی مثل امروزها که دنیایمان پر شده از  گرگ هایی در لباس بره..!بره هایی که نان و نمک گرگ خوردند و ....


۹۰/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی