حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

پنکه منکه...

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۴۰ ب.ظ
در این اتاق ِ دم کرده

عطر شامپوی ِ آلمانی پیچیده

نمی خواهم تن مرطوبم عرق کند

دستم را دراز میکنم تا..

تا پنکه را روشن کنم

۱

۲

۳

باد موهای خیسم را خنک میکند

خواب آلودگی از چشمهایم میپرد

سینه خیز جلو می روم

فیس تو فیس پنکه می شوم

دهانم باز می شود و صدا می زند:

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

...

موهایم کمی از نمناکی شان را از دست داده اند

و گویی به رقص درآمده اند

مثال گیسوان مدل های عکاسی.. مدل های عکاسی لندن..

صورتم را کمی جمع می کنم

چشم ها تنگ تر

بوی تند شامپو در بینی تیزتر

و

لب ها غنچه

میخواهم سخن گفتن را از نو بیاموزم

تــــــــــــــــــــووووووووووووو

لب ها کشیده

مممـــــــننننننننننننننننننننن

گویی او هم با من می خواند

ولی

یافتن فعل ، برای این جمله از همیشه سخت تر است.

شک نمی کنم:؛

۲

۱

۰

و به گرمای مرطوب اتاق

باز پناه می برم.


با تشکر از اونی که با جستجوی عبارت" قد بهرام رادان"به وبلاگ من رسیده.

۹۰/۰۳/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی