حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

قمار باز

پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ

موهایم را شانه میزنم ..از راست فرق باز میکنم و روی چشم چپم می ریزم، اتو موی مشکی_ سرخابی ام را روشن و درجه اش را تا سه زیاد میکنم، سراغ قابلمه میروم که دانه های سفید برنج در آن عشق بازی میکنند، آبکش استیل آماده است. لاک هایم هنوز خشک نشده ،دسته های قابلمه را با احتیاط میگیرم، همیشه از بخار آب جوش میترسم،اینبار هم به خیر میگذرد، نان لواش را کف قابلمه پهن میکنم.. برنج، آب و روغن و دم کنی..

موهایم را دسته میکنم و اتوی داغ را زیر و رویش میکشم، بخار از موهایم بلند میشود،موهایم را بطرف صورتم حالت میدهم. شعله پخش کن را زیر قابله می گذارم ،زعفران هم دم کشیده.

ماتیک قرمز را میبندم و ادوکلن هالوین خنک و مخصوص عصرهای تابستانی ام را زیر گوش ها و روی مچ دستم اسپری میکنم ، به جای دمپایی آشپزخانه، رو فرشی لا انگشتی مخمل مشکی را میپوشم و میروم روی کاناپه مینشینم ، قمارباز را دستم میگیرم وبه میز چیده شده برای دو نفر که با شمع های بلند سفید تزیین شده، زل میزنم.

۹۰/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی