حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

«دوستت دارم» و پایان سطر نقطه ای نمی گذارم

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ق.ظ

کلیشه است اگر بیایم و بگویم، شهریور رفت و مهر در راه است، تکرار مکررات است اگر بگویم، پاییز پشت در است و دلشوره اش، هفت روزی زودتر از خودش آمده است... اما در روزهایی که گذشت بدون او که در آنسوی درازنای جاده ماند و ماند و ماند، بهارنارنج، طعمی نداشت و نعنا، عطری...

برای روزهای پیش رو از مقام اولوهیت، شریک نسکافه ها و قهوه ها و چای ها و دمنوش ها را طلب میکنم و میدانم که از هم اکنون مسیر ها هموار و دروازه ها باز میشود...

+تیتر: نزار قبانی

به علت دسترسی آسان تر در اینستگرام دنبال کنید:من

۹۴/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی