حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

1- اگر وزیر، اوباما رو که دید سرش رو کج می کرد به سقف نگاه میکرد، ما مشت محکمی زده بودیم بر دهان شیطان؟

2- چی شد که ما رفتیم به شیطان رو سنگ بزنیم، فرش زیر پامون رو کشید همگی خوردیم زمین؟

3- مگه نه اینکه همه مون باور داریم، هر جمله و لحن منفی تبعات بد و منفی برای خود آدم داره؟ مگه نه اینکه ضمیر ناخوداگاه صدای ما رو می شنوه و بهش عمل می کنه؟ پس چرا یسره می گیم مرگ بر آمریکا؟ چرا؟ همشم داریم به بدترین مدل های ممکن کشته می دیم؟ بس نیس واقعا!!


جالبش اینه که اینا همش در سطح ادم های تریبون به دست ه و مردم کوچه بازار، چپ و راست، همه ازین اوضاع رنجورند...

کشته شدن عجیب و فاجعه آمیز مردم در یک اجتماع مسلمانی، آدم رو از دین و مذهبش می ترسونه....! واقعا که اتمسفر بدی در فضا جاری شده.... اونوقت یک عده دغدغه شون اینه که چرا ظریف با اوباما دست داده!!!! ویدعوی لبیک خواندن قاری برتر دنیا، تلنگری نیست بر این آدم ها؟ مرگ نزدیکه، خیلی نزدیک، به جای خدمت به مردم، چوب لای چرخ زندگی نذارین.



عنوان: #سید_حمید_رضا_برقعی

۹۴/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۴)

گفتم سلام خواند که من عاشق توام

قربان هر چه آدم تحصیلکرده است!!!!
پاسخ:
سلام بر شماااا...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ شهرزاد عرفانی
این ملت قرین نیم قرنه داره چوب لای چرخش میره واقعا چه میشه کرد؟؟!!!
پاسخ:
اعتقاد عجیبی دارم که میگه، من نهایت توانایی ام اینه که خودم رو تا حدی درست کنم.... اگر موفق بشم قدم کوچکی ه ولی هرقدر کوچک باشه، از شعار دادن جلوتره...  من دارم سعی میکنم سبک زندگی خوبی داشته باشم و خوبی ها رو منتشر کنم...
متن زیباییست. اما من عادت به متن های کوتاه ندارم. هر موردی که شما ذکر کردید رو 2 تا پست میکنم. ^_^
پاسخ:
ولی زندگی خیلی مینیمال شده، من فقط اینجا یادداشت میکنم که حرفی تو گلوم نمونه.. 
سوال برایم پیش آمد. شما متون وبلاگتان را شخصا می نویسید یا کپی میکنید؟
پاسخ:
البته همه اش رو خودم مینویسم،  مگر اینکه اسم نویسنده دیگری رو پایینش ببینید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی