حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

پس آرزوها کی و کجا به ثمر می نشینند؟

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

شاید بهتر باشد که به عزیزترین و نزدیک‌ترین کسِ خود فکر کنید. عمیق‌تر حفر کنید و پی خواهید برد که کسی که شما دوست دارید، او نیست. چیزی که شما دوست دارید، احساس مطبوعی است که چنین عشقی را در شما بیدار می‌کند! آدم در نهایت عاشق آرزوها و اشتیاق‌های خود است.


#و_نیچه_گریه_کرد

#اروین_یالوم

۹۴/۰۸/۰۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۴)

۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۰ شهرزاد عرفانی
آن چه روح می اندیشد، اغلب برای انسانی که روحی دارد، نا شناخته است. 
ما قطعا عظیم تر از آنیم که می اندیشیم.
پاسخ:
عظیم تر ولی با اراده ای ضعیف تر.... ما سستیم متاسفانه :)
کاملا متین ادما عاشقِ خودشونن در واقع :)
سیگار؟ استغفرا.. نوچ نچ برو از خدا بترس فیلترِ تو دستموبکنم تو مریِ چپت ؟ :)
پاسخ:
سیگار هم بد نیستااااااااا..... نکن با من این کارو
سیبیلاشم خیس شد از این گریه :)))))))
پاسخ:
شاید.. نمی دونم
قشنگ بود
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی