حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

گیاهخوار

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۵۰ ب.ظ
کاش بالای سرش نرفته بودم زل زده بود توی چشام جیگرم کباب شد ما آدما خیلی سنگ دلیم چطور میتونیم یه حیوون بیچاره رو فدای احساسو نیاز های مادیمون بکنیم.....

 

یه بچه کوچولو به دنیا می آد وای چه احساس قشنگی... مثه دیدن معجزه دچار یه جور خلا میشیم  ییهو از همین امروز یه آدم کوچولو به آدم های زمین اضافه شده... گاهی خوشا به حالش گاهی واویلا به حالش....

 

اولین کاری که می کنیم یه موجود زنده ی دیگرو فدای زندگی این انسان کوچولو می کنیم ... خوشحالیم که نسلمون مستدام شده حالا فرقی برامون نداره اون گوسپند گاو یا مرغ باشه..... مهم اینه که برای زندگی خودمون یک جان بی زبون رو قربانی کنیم.....

 

چند لحظه خودمو به جای اون حیوون بیچاره گذاشتم... یه غول یه پا بیاد منو از خونمون و از بغل خونوادم بکشه بیرون ببره یه گوشه ببنده برام اب و غذا بذاره و من تا صبح منتظر بیدار شدن آقا غول باشم تا صبحانه بخوره بیاد منو رو به قبله نگهم داره چاقو روی گلوم بکشه و .. چه دردی داره و چه ترسی....

 

خدایا همه ی مارو ببخش که قاتلیم ببخش که گوشت حیوانات تورو می خوریم ببخش که حتی یک لحظه بهش فکر نمیکنیم.....

 

خدایا متشکرم که من قصاب نیستم.و متشکرم که گیاهان را آفریدی.

۸۸/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی