حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

امیدمان نا امید شد

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۰۴ ق.ظ
باید قربانی کنیم

باید توبه کنیم

ما مردم ایران چه گناهی مرتکب شدیم که چنین تاوان پس می دهیم؟

وای بر تک تک مت

 

یا ولی عصر سلام

می گویند باید جهان سرشار از ظلم و بیداد شود تا تو بیایی,

یا ولی عصر کمک!

مردم نادانِ نادان پرور ایران باز ... به بار آوردند..

می بینی؟!

با ما, با دل ما ,با امید ما,با روح ما چه کردند؟!

امیدهایمان نا امید شد

نوشتیمموسوی

 نخواندند  

گفتیم دو دو تا, گفتند ۱۰ تا

زدند, کشتند, بردند, خوردند

                                   یک جرعه آب ... هم روش

 

یا ولی عصر

دادِ ما را بستان

 

یا جانشین علی(ع)

من و قلب کوچکم دوست داریم کسی رای های ما را ... و  نخورد

                                                                                      و یک جرعه آب... هم روش!

 

یا ولی عصر

دست ما از گریبان اینانکوتاه است

انتقام دل شکسته ی ما گول خوردگان, ما فریب خوردگان را به دست بگیر.

نادانی ِ ایران زادگان تنها مهر تاییدی بود بر این دموکراسی دروغین

 

از ما سوئ استفاده شد؛

دیشب آسمان هم از ته دلش به حال ایران گریست

 

 

یا ولی عصر

                  داد ما را بستان.

۸۸/۰۳/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی