حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

ازدواج یا زجر کشی

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

ازدواج هم پدیده عجیبی ست. یک فرد برای مزدوج شدن باید از خانواده ای که دست کم 20 سال برایش زحمت کشیده اند دل بریده و باقی عمرش رو با کسی که تابحال برایش غریبه بوده سپری کنه... از خودم می پرسم خداوند چه نیرویی بین دو نفر قرار میده که می تواند بر جاذبه خون آنها اثر کنه؟؟!! با هم بودن از یک شب شروع میشه ،شبی که برای همه مهمان ها سراسر شادی و خوشی ست و برای بعضی از زوج ها هم همینطور. ولی بعضی زوج ها حتی از مهمترین مهمونی عمرشان لذت نمی برند. میلیون ها تومان پول خرج میشه ، ده ها نفر دچار زحمت و سختی میشوند. اما چیزی بجزء غرولند و خستگی و حرص و جوش وجود نداره... هرچه بیشتر به اطرافم، زوج ها، مراسم های عروسی و زندگی ها نگاه می کنم، بیشتر از این کار می ترسم. این الزام زندگی و بند و بساطش برایم هیچ جاذبه ای ندارد. خیلی حرف ها میشه کلمه کرد ولی دست و دلم به کیبورد نمیره.

۸۹/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی