حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

پروانه ای پر نگین، نگهدار گیسویم بود.

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰۵:۴۷ ق.ظ
امروز کیلیپس عزیزم درحالیکه سوار تاکسی می شدم بر اثر اصابت با چارچوب درب ماشینِ مورد نظر بشکست و تو گویی دلم هم با همان کلیپس طلاییِ زیرخاکی شکسته شد.

طی 2 ماهه گذشته 4 عدد کلیپس گرانقیمت و زیبا را راهی دیار باقی نمودم البته که دست تنها نبودم ، یکی را برادرم چشم دیدن نداشت و زیر پا خرد کرد ،دو تای دیگر را پسر 18ماهه برادرم در زورآزمایی نا برابر شکست داد.این آخری هم که جگر گوشه ام بود طفلک...


به قانون های کائناتی اعتقاد دارید... مدت هاست دلم می خواهد یک کلیپس نو بخرم ولی داشتن یک مجموعه ی کامل از آنها مرا منصرف می کرد... گویی در ناخود آگاهم آرزوی از بین رفتنشان را کرده باشم در زمان کوتاهی همه را از دست دادم ..

و اگر در اولین فرصت برای خرید مراجعه نکنم، گیسوانم زیر روسری آشوب و بلوایی به راه می اندازند که نگو.......


گیسوانم بر صحنه پر آشوب باد

  رقصی آزاد را تجربه می کنند

آنان نیز مانند من زندگی غم باری داشته اند.

      مادام در حصار.........(27/1/1386)


تو در راهی.

من رسیده ام.

اندوهی در چشمانت نشست، رهروی نازک دل!

میان ما راه درازی نیست: لرزش یک برگ.

(سهراب سپهری)

پ.ن1: در آذر ماهی که گذشت.. بیشترین پست رو در تمام 3-4سال عمر وبلاگ نویسی ام نوشته ام.

پ.ن2:جویباری خواب می بیند مرا..... من هم جویبار را خواب می بینم.

/مبادا  قلب کوچک تیر خورده ای نماد رابطه مان باشد./


۸۹/۰۹/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی