حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

هزوارش چیست؟

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۵:۴۱ ق.ظ
2تا تعبیر وجود داره که من خیلی ساده براتون می نویسم:

1 در نوشته‌های پهلویبه واژه‌ها یا بخش‌هایی از یک واژه گفته می‌شود که به زبان آرامیو به خط پهلوینوشته می‌شد اما هنگام خواندن آنها برابر پارسی میانهآنها تلفظ می‌شد.

هزوارش یک عادت خطی‌است و نه یک عادت زبانی...

2 واژه هایی که در خطوط ایران باستان نوشته می شد ولی خوانده نمی شد، چیزی شبیه همین . ، ؛ خودمان...

که نوشته می شوند ولی خوانده نمی شوند...

و حالا من هزوارش خلقت هستم.. مرا نوشتند الهام... ولی هرگز خوانده نشدم...


+اینجا


اگر همچون شازده کوچولو،عاشق گل سرخ باشی،

آن گاه شعر آن را خواهی خواند،

آوازش را خواهی شنید

و رقصش را خواهی دید.

عاشق نیستی، خطا این جاست.

"اوشو/ترجمه ی مسیحا برزگر"


+آرامش

+ عاشقانه ی مگسی

۸۹/۱۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی