حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

قرمز

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰۶:۲۱ ق.ظ
بنظرم هیچ چیزی مثل یک رژلب قرمز نمی تونه یه دختر رو فِرِش، سرحال ،شنگول و خوشحال و دوست داشتنی نشون بده.........

موندم چرا توی بازار پر شده از رژ لب های کرمی و مات و قهوه ای و صورتی کمرنگ و بنفش و ...

رژلب مثل لاک فقط و فقط قرمز..........

همه ی اینها رو گفتم که بگم وقتی موهامو فرق چپی باز می کنم و مقنعه سورمه ای سرم میکنم و رژ لب قرمز و البته چشم های طبیعی و بی آرایش خودم........... حس فوق العاده انرژیک بودن من رو احاطه می کنه...

حالا میخاد به امروز من حسودیتون بشه، میخاد نشه......


+عینک افتابی نباشیم.


۸۹/۱۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی