حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

هم.جنس.گرا

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ
یه سوالی هست گاهی بدجور ذهنم رو مشغول میکنه !

یکسری (نه همه) قوانین اسلامی مطابق ذات بشر،علوم طبیعی و تجربی و منطقی ست.

مثال: غسل میت یا حلال گوشت و حرام گوشت..

ولی تعدادی از قوانین بدجوری با عقل سلیم جور در نمی آید.

از نظر علم؛ گرایش به همجنس بیماری نیست، ارادی هم نیست. به نظر کارشناسان و روان شناسان کافر و معاند اسلام این گرایش مانند گرایش به غیر هم جنس طبیعی می باشد.

هرچند اغلب ادیان الهی مثل اسلام این مسئله رو نفی کرده اند ولی در مواردی از قوانین مسیحیت پذیرفته شده...


درباره تعریف قانونی ،شرایط احراز جرم و اجرای حد  مربوطهاینجابخوانید. (اعدام و سوزاندن در آتش هم انجام میشه..)

بحث اصلی اینه که  آیا باید به چشم جرم به این موضوع نگاه کرد؟؟؟

پ.ن1: منظورم هم.جنس.بازی نیست.

پ.ن2:مبادا درباره نویسنده و کامنت گذار ها قضاوت کنید.

۸۹/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی