حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

حریق

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۸۹، ۰۵:۵۴ ق.ظ
آتش نشانی را خبر کنید

دلم بدجور می سوزد..

بگویید آب زیاد بیاورند

گلی که کاشته بودم تشنه تر از آفتاب است..


پ.ن: میشه لطفا وقتی در صف ATM  می ایستید، همگی با هم کله ها و چشمتان را مشغول فعالیت جاری ننمایید؟ نمیشه؟


بعد اضافه شد: زن بودنم در طول تاریخ گم شده است.. حالا هر روز شلوار می پوشم و صبح به صبح برای کسب پول از خانه برون می روم... از زن اسطوره ایِ جهان و آمیزش نامش با زمین ؛ اینک چیزی باقی نمانده جز پوشیدن چارقد و خوردن قرص های جلوگیری از بارداری....

8 مارس؛ روز جهانی زن گرامی باد.


+ متولد شد: دومین موی سپیدم.
۸۹/۱۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی