حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

نخستین جشنواره وب فجر

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۳۱ ق.ظ

سی وِب بلورین سال 1389 از طرف هیئت داوران اولین جشنواره ی وبفجر اهدا می شود به ترتیب به خانم ها و آقایان :

 

جایزه بگیر سال:الهام/حرفهایی که به سختی کلمه می شوند.

برنامه اشپزی سال:شام 8تومانی نازگل/ کاغذ کاهی

برگشت سال:مجتبی/ صفرو نیم

غلط گیر سال:عیسی/ دلنوشت

پدر سال:سعید / گودول

نخور سال :مترو من

کامنت گذار سال:ساغر       با تشکر از ساعت 25 و ستاره

شیرینیِ سال:شیرینی تولد امام عسگری (ع)

قهر سال:وحید وب گپ

عاشق سال:رضا / پرشان

تبلیغ مخفی سال:شاهین تهرانی

مخفی سال:مخاطب خاموش/بهروز

داماد سال:پارسا

سرباز سال :مارکوپولو

خداحافظی سال:ستاره

غذای سال:آبگوشت / میترا                       با تشکر ازماکارونی سال                 

فیلتر سال:25 بهمن

قرار وبلاگی سال:هفت سنگ صفرو نیم

شاعر سال:مشق شب        نوستالژی باز مدرن 
 

افتضاح سال :انتخابات وبلاگی

سوتی سال :پرشان دختره...

حرکت سال:دورخوانی کتاب دبیر فهیم

بدترین قالب سال:مجتبی جوانی

بهترین قالب سال:حرف هایی که به سختی کلمه می شوند.

قد قد کننده ی سال:طوطی

چسب سال:محمدرضا/بهشت من

یاسر عرفات سال:کوشالشاهی

لا جنس سال:پندار پارسا/ پرنیان سرد

چاقالوی سال:آفام خودش نیست

عنوان وبلاگ سال:یک لیوان دندان مصنوعی / الی

 جک و جونور سال: کلاغ

سوپرایز سال :عیسیپدر بنجشگ است

 

و وبنمای طلایی در بخش بین الملل اهدا می شود به:

خشن سال:معمر قذافی

تکان سال:زلزله ژاپن

برنامه ی سال:بفرمایید شام/من و تو 1

ویدئوی سال:اونکه ساسی مانکن هندی میشه دنبال دختره می دووه...

چهره ی ضد هنری سال:افتخاری

چهره ی هنری سال:مهرنوش

هوس باز سال:برلوسکنی

ناشناخته ی سال:یارانه

شوک سال:قبض گاز

حراجی سال:کاپشن رییس جمهور

ضرب المثل سال:................ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت

عزل سال:منوچهر متکی

سفر سال:تهران-ارومیه

شرکت سال:هواپیمایی ملی ایران

نویسنده سال:پائولو کوئیلو

تعظیم سال:رییس شرکتbmw

نقاش سال:بابا شاه

محبوب سال:لیدی گاگا

منفور سال:افشین قطبی

آهنگ سال:بری باخ بری باخ /منصور

خودکشی سال:پهلوی

ترشوریده ی سال:امپراطور دریا

درجه هزارم سال: فارسی وان

 ساز سال:ترمین

شی ء سال :دریل شارژِی 8214

و در انتها:

وب نویس و وب محبوب سال به انتخاب شما متعاقبا اعلام خواهد شد..

 

 ۱حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

۲آقای صفر و نیم

۳یادداشت های  دبیر فهیم

۸۹/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی