حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

خرما از سرطان پیشگیری می کند،مخصوصا سرطان کولون

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۵۸ ق.ظ

 1مجلس خرما را به سبد کالاهای کارمندان اضافه کرد.اینجا

طفلکی ها از 8 تا 2 خیلی کار می کنند، قندشون می افته، تعطیلی هم که ندارند، کارشونم سخت....

مجلس هم که دیگه همه ی حرفای مهم رو زده و مشکلی باقی نمونده سرش بحث کنند، این یه مسئله کوچیک مونده بود حل شد بسلامتی.

2  موسی قربانی نماینده معمم مجلس شورای اسلامی :::چندی پیش برای جراحی همسرم توسط پزشک معالج مرد، با پزشک تماس گرفتم و پس از معرفی خودم از او خواستم تا صیغه عقد یکساعته بین دکتر و نوه شیرخواره‌ام خوانده شود تا دکتر به همسرم محرم شود..منبع : روزنامه ملت ما، 6 آذر 89

شماره 2 بدون شرح است...خودتان بخوانید این حدیث مفصل..!


نه ، خدایی مملکته داریم؟؟؟


با تشکر از دوستی که با سرچ  مجموعه ی کلماتبه وبلاگ من رسیده.

۹۰/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی