حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

رمضان زدگی

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۱۹ ق.ظ

رو زه ای؟ پـ نه پـ رو گلگیرم... زبونتو نشون بده ببینم.

یا اعتقاد داریم یا نداریم، گروه سومی وجود نداره...

حال و هواییه برای خودش این ماه رمضون.. با این سریالاشون.. قبلنا تو هر سریالی یه سید یا حاجی بود... حالا تو هر سریالی یه روحی ،فرشته ای، گرگساری، اجنه ای، ابلیسی هست.. ما هم باید دچار "تفتیش عقاید" بشیم تا این جادوگران دست از سر ما بردارند؟

دوتا سریال بی "روح" هم که می سازند حتما تویش یه دختری هست که برای شوهر داشتن له له می زنه و هیچ نقش موثر دیگه ای در زندگی یا اجتماع نداره ؛مثالش هم 3/5/2 و 3دنگ3دنگ...

***

اصل مطلب:

ماه محرم و بند وبساطش ، بخش عمده اش خرافات و دین زدگی و دروغ و جاه طلبی شاهان صفوی ست بعد از دوره ی تزکیه شان ؛ که دیدند هیچ رسم و سنتی ندارند از اقصی نقاط دنیا جمع و جور ش کردند ؛مثلا از روستایی در ایتالیا که صلیب بر می دارند و می دوند سنت آورند و... یا روضه یا زنجیر زنی یا هر چیز دیگری.. اصلا همون سیاه پوشیدن های مسخره ی طولانی ، آرایشگاه نرفتن خانم ها و آقایانِ مثلا متدین.... اونوقت وبلاگستان همچین پر می شود از آه و ناله که نگو ،قالب سیاه می کنند ،در سه دهه ی متوالی مرثیه می نویسند ،مسابقه راه می اندازند... حسین ،حسینشان گوش فلک را کر می کند.

ماه رمضان که در جهان اسلام ، ایام شادی و پر برکتی محسوب میشه ،و اساسا بر مراسم عزاداری و فرقه سازی در دین ارجح ست(چون جنگولک بازی نداره و فقط با اراده ها در میدان می مانند) همچین همه گی تان در خلسه فرو رفته اید که انگار قرار ست آخرین خوابتان باشد ، که دیگرانی هم می آیند و ایمیل ها و پست هایی می زنند و روزه داری را به سخره می گیرند.

با مخالفان و کسانی که اهلش نیستند کاری ندارم، روی سخنم با آنهاییست که در محرم و صفر و ... شش هزارتا پستِ مختارنامه ای زدند.


۹۰/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی