حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

از لذت های داشتن یک مرد...

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ

یکی از لذت های داشتن یک مرد اینست که بگذاری نقش اش را خوب ایفا کند.. همیشه پشت رل بنشیند.. چون حواسش پرت نخواهد شد اگر دستت را محکم نگه می دارد و با هم دنده را عوض کنید.. ازو بخواهی کولر و بخاری را راه بیاندازد و یا ضبط صوت و تلویزیون جدید را تنظیم کند.. باید به مردت اجازه بدهی بارهای سنگین را از دستت بگیرد.. حتی اگر لازم شد با یک مزاحم خیابانی کل کل کند.. باید بگذاری مرد سر ساعت به باشگاه بدنسازی و فوتسالش برسد.. بپرسی چطور بود و او با جزئیات نبرد دو ساعته اش را شرح دهد.. باید در قرمز و آبی مثل مردت باشی.. برای برد ها تبریک بگویی و برای باخت ها انسانیت مربی را زیر علامت سوال ببری.. باید با مرد بنشینی تخمه بشکنی و قلیان بکشی.. باید در تا کردن آستین هایش کمکش کنی و درباره مدل موهایش ستایشش کنی.. باید بگذاری تا ۲صبح روز کاری ۹۰نگاه کند.. گاهی با آچار پیچگوشتی وسایل خانه را خراب تر کند.. باید به مرد پر و بال داد.. نباید نقش مرد را ازو بگیری و هر جا مردت هست نباید با مکانیک یا فروشنده یا پمپ بنزینی معاشرت کنی..

یکی از لذت های داشتن یک مرد اینست که بگذارد نقش ات را خوب ایفا کنی.. گاهی بد رانندگی کنی تا او آموزشت بدهد.. برایش لقمه درست کنی و در دهانش بچپانی و بخورد.. جلوی چشم اش آرایش کنی و درباره رنگ لاک و رژلبت نظر بدهد.. درباره ی موهایت پافشاری کند که باید بلند باشد.. پیگیر احوالش و نوع غذایش باشی و گوش دهد.. پیشنهادی که برای لباسش می دهی را بپذیرد.. بگذارد هر روز درباره ریخت و پاش لباس هایش غر بزنی.. گاهی پایه پاساژ گردی های بی حدت باشد و به وقت خستگی آبهویجبستنی را فراموش نکند.. بگذارد یکبار هم در ماشین خریدها را چک کنی و خیالت راحت شود.. پیگیر کارهای بانکی ات باشد.. از تغییر اخلاقی ات بداند که دوره ی ماهانه ی بدخلقی ها رسیده و با تو مدارا کند.. ازینکه می توانی چه مامان خوبی باشی از تو تعریف کند..نباید با زن همسایه و تازه عروس های فامیل و دوس دخدرهای دوستانش زیادی گرم بگیرد.. 

وقتی بغض می کنی اصرار کند که چند ثانیه توی چشمهایش غرق شوی..

اصلن مرد باید مرد باشد با زور بازو و قوی با ته ریش و آستین تا شده تا آرنج..زن باید زن باشد مهربان..ملایم با لاک و رژ لب ست شده..

+به مناسیت عدد۱۰

۹۱/۱۰/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی