حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

دو دقیقه ای که نبود..ـی

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۲۲ ب.ظ
ما زن ها گاهی برای ساده ترین نیازهای روزمره مان نیاز به درد دل و غرغر داریم، شاید دردی دوا نشود، ولی خب شاید کمی دلمان سبک شود..

امروز از ان روزها بود که فقط برای دو دقیقه احتیاج به یک گوش شنوا داشتم، یک آن هرچه سرچ کردم هیچ کس آنقدر با من صمیمی و تو دلی نبود که آن لحظه به او رجوع کنم... هر چه گشتم هیچ کس نبود...  فقط دو دقیقه نیاز داشتم کسی مرا بشنود و دلداری ام دهد... دو دقیقه... آدم ها زیادند ولی آن موضوع آنقدر دم دستی و شاید از نظر دیگران مضحک بود که برای بیانش صمیمیت بی حدی لازم داشتم.. نبود، هیچ کس نبود، بغض لعنتی اش تا هنوز هم در چشم و دهان و گلو و سینه ام جا مانده است... نبود ،در آن دو دقیقه ی لعنتی هیچکس نبود.

+هر کس به طریقی دل ما می شکند.

۹۲/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی