حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

مرد داریم زیاد..

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مرد بودن در این زمانه سخت شده..خیلی سخت. پدر بودن از آنهم سخت تر.. آلودگی هوا و آلودگی صوتی..  فشار کار و رقابت های کاذب محیط های اداری.. قیمت های روزانه طلا و دلار و بنزین.. اخبار تحریم ها.. اخبار بلاهای طبیعی و کشتارهای بی حد در تمام دنیا.. ترافیک.. اجاره خانه.. شهریه مدرسه و دانشگاه.. عوض شدن هفته به هفته ی مد لباس.. موبایل ها و تبلت ها و ال سی دی های به روز دنیا .. جهیزیه یک دختر دست کم ۳۵تومان.. دام های اعتیاد و بی بندو باری در کمین جوانان.. رضایت صاحب کار و رییس.. رضایت صاحب خانه.. رضایت پدر و مادر و خانواده.. رضایت همسر.. رضایت فرزندان..

رضایت از خود!!؟

مرد بودن در این روزها خیلی سخت است و پدر بودن از آنهم سخت تر.

این روز بر مردان واقعی عرصه ی زندگی گرامی و خوش باد.

۹۲/۰۳/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی