حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

دوس دخترای خودم

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
دوس  دخترای گلمنگلی خودم برای هفته اینده گوش به پست باشید تا درباره قرار هفته بعد مفصل بنویسم. عجالتا بیایید و اعلام کنبد چارشنبه عصر یا جمعه بعد از صبحانه؟؟؟ اگه اسم ببارم شاید کسی جا بمونه خودتون ی امار بدید لطفا:  فاطمه. نرگس. سمانه. ترنم. طوطی. فاخته. شهلا. نسرین. چکنویس. سپیده.زهرا. ندا.سارا.لیلا.ستاره .حنا. زکیه. سما. الی. الهام. گیسو.زهرا.ساقی.شب تاب. بالیق. دختر پاییز. خوشی...این پست فقط برای رای گیری روز قرارمونه. به بی خبرها خبر بدید و منو خبر کنید.

کسانی که اسمشون جا افتاده خودشون اعلام وضعیت کنن حتا.. و اونایی که شمارشونو ندارم... خودتون بنظرتون نمیاد باید یه حرکتی بزنید؟؟


لطفا اگر بلدید کلمه ای بهتر از شرمندگی بیاورید، یا حرفی موجه تر از عذر خواهی.. روم سیاه، چی بگم خب؟ حدس بزنید!! در کمال تاسف و تاثر یک سفر یکهویی برای من پیش اومده درست از عصر سشنبه تا آخر جمعه... حالا بگید من چه کنم آخه :(( تمام تلاشم برای لغو و حتی به عقب افتادنش بیهوده بوده، می دونم یه چنتا از دوستام از شهرهای دیگه این چند روز رو مهمون ما هستند... ولی چه کنم خب؟

عجالتا یک قرار برای روز دوشنبه عصر هماهنگ می کنم، واقعا نِ واقعا دلم می خواهد همتون شده با یه ساعت پیچیدن یا مرخصی یا یکم سختی دادن به خودتون .. برسید به ما....

کسانی که نشه ببینمشون :/ یا شنبه ی آینده می بینم و یا اگر بخواهند جمعه بعدی..بی حرف پیش.

قرار ما دوشنبه ، ساعت 5 الی 7 عصر...مکان رو خصوصی و یا اس ام اسی بهتون می گم.


۹۲/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی