حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

آرزو کن با من، سایه ات از سر تنهایی من کم نشود..

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

مثلا حالا که پاییز شد، رنگ موهایم قهوه ای باشد و گونه هایم رنگ خرمالو... مثلا اولین شنبه فصل با چارتار شروع شود و بعد هم یک سفر در جنگل...  

مثلا خیال کنم که اینجا را می خوانی...

دیروز صبح گمانم به دوتا از دوستانم گفتم: که عجیب دلم فست فود می خواهد، که گفتند برو بخور و من گفتم: تنهایی؟ نه.

بعد دیشب یکهو بی برنامه کسی مرا به شام دعوت کرد، و ما در همان لحظه روبروی فست فودی مورد علاقه ام بودیم...

و امروز تصمیم گرفتم آرزوی دوم رو مطرح کنم: و با دو دوست خود، مطرح کردم. باشد که خدای امروز از خدای دیروز هم مهربانتر باشد...

+چرا نوجوان که بودم گمان میکردم باید آرزو هایم را بنویسم و به دست آب بسپارم! آب که مجال شنیدن و برآوردن ندارد...

۹۴/۰۷/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۴)

سلام الهام جان
وبلاگ جدید مبارکه

الهام من هر کاری می کنم مطالب منتقل نمیشه. همه مراحل مهاجرت رو هم طی می کنم. ولی دریغ از یک پست حتی! راه خاصی جز مهاجرت داره که من نمی دونم؟ یا در همون ابزار مهاجرت کار خاصی باید انجام بدم؟
پاسخ:
عزیزم من اون دکمه کامنت و اینا رو زدم که نمیخام و زدم که ارشیو گمشده و هم نمیخام سریع انجام شد...

درحالیکه وقتی اونو زده بودم اصلا کار نمی کرد.

از راههای دیگه بی خبرم.
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۴ حسین صنوبری
ممنون از وب سایت شهر ما هم بازدید کردین ! وب شما هم زیباست تشکر
پاسخ:
:)
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ کلنگ همساده
اگر آرزوهایم را به آب بگویم، این قدر خنده اش می گیرد و شنگول می شود که بحران کم آبی به بحران آب شنگولی تبدیل می شود!
پاسخ:
حیف از آب که ما به بازی اش می گیریم...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۳ علیــرضـا هـادی نـژاد
سلام قشنگ می نویسی؛ اما نرسیدم کامل بخونم، سر فرصت برمی گردم
پاسخ:
خوش آمدی دوست عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی