حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ
نمی دونم اینکه جریان زندگی طوری شده، در کوتاهترین لحظه ها از کوچکتین اخبار در دور و نزدیک ترین جای جهان مطلع می شیم، خوبه یا نه!
گاهی حس می کنم، آسایش نداریم... مدام آمار، زایش، سقوط، لرزش، مرگ، میر، دستگیری، انحلال، کشف، اختراع، بیانیه، پاسخ، سوال، استیضاح، جلسه، هشدار،....

+مثلا دو روز وسط هفته، بریم سفر، نصف روز رو بخوابیم و نصف روز هم قدم بزنیم، در ساحلی، جنگلی، مزرعه ای، مرتعی، جایی، چیزی...

+عنوان، بخشی از شعر محمد_حسین_بهرامیان
۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۱)

همه چیز عادی خواهد شد بانو :)
پاسخ:
خدا کنه که حال دنیا خوب بشه!..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی