حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

شایدم باید با قیچی دوست شد...

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

درست نمیدونم شاید بیشتر از یک ماهه موهام رو که تا کمرم رسیده رو ققط تو حمام باز کردم، بقیه اوقات سه دور جمع کردم و یه گیره زدم و روسری رو سر کشیدم...

۹۴/۰۷/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۷)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ فاطیما کیان
چه حس و کار مشترکی ...
پاسخ:
واقعا!!


چاره زندگی چیه؟
منم کوتاش کردم
تا زیر کتفم
پاسخ:
نه اگر کوتاه کنم در حد 4-5 سانت می مونه فقط
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۵ فاطیما کیان
هیچ دختر ...
کوتاه کردن مو :))
پاسخ:
پیش میاد دیگه....
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۴ شهرزاد عرفانی
خب من پیشنهاد میکنم بیشتر بهشون برسین چون از وقتی ک خودم موهامو سه سانتی کوتاه کردم حسرت موهای بلندو میخورم و ب موهام (ک الان سه ماهه کوتاهشون کردم ولی فقط شاید دو سه سانت ررشد کردن )قول دادم اگ بلند شن خیلی بهشون برسم:ا
پاسخ:
می رسیم، چند جور شامپو، ماسک قبل و حین و بعد از حمام و ...

بیشتر منظورم این بود که ازشون استفاده ای نمیشه، بخاطر شرایط فرصت باز کردن و هوا خوردنشون نیست...

فقط حمام؟! شونه کردنش حتما سخت میشه اینجوری

پاسخ:
نه گلم اگر پیش بیاد هر روز نشورمشون، که خب شونه می کنم و ماسک مو و سرم مو و اینا هم می زنم ولی خب تقریبا همه روز سر کاریم و تو خونه هم خسته حسش نیس، روزی یبار باز و بسته میشن
ی زمانـایی اینـایی که میگـی خیلـی از هم دور بودن امـا الـان نه گلـم..
پاسخ:
حالا همه چی از هم دوره... فاصله می کشه ما رو اخر..
باهاش دوس شو.خوبه برات:-)
پاسخ:
دارم سعی ام رو به کار می گیرم....... :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی