حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

تب معشوق کشیدیم !

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

بهم میگه تو تمام شرایط معشوقه شدن رو داری، و من به تمام مردهایی فکر میکنم، که یک روزی به امید داشتن عشق، گذاشتم عطرم رو استشمام کنن.... ولی تقریبا می شه گفت هیشکدوم اونقدری ثابت نشد که بخام اجازه بدم درباره مارک و طعم عطرم اظهار نظر کنند...

مردها به شکل عجیبی ترسناک ند....


انگشت...

به لب مانده ام 

از قاعده ی 

" عشق " 



ما 

" یار " 

ندیده تب معشوق 

کشیدیم !

۹۴/۰۷/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۴)

چقد مبهم بود این متن!
پاسخ:
شاید... نمیدونم...
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۹ شهرزاد عرفانی
موافقم ب شکل عجیبی ترسناک اند:|
پاسخ:
گیو می فایو پلیز دوستم :)
چقدر من این نظر و در مورد خانوما دارم ... :)
پاسخ:
میشه..
میشه اونم برقرار باشه، ازین ادم ها هیچی بعید نیست..
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۲ زهرا دلآرام

ما 

" یار " 

ندیده تب معشوق 

کشیدیم !

این قسمتش برام جالب بود کپیش کردم دی: البته بااجازت

پاسخ:
نوش جونت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی