حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

غزلم را سیاه می پوشم

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ق.ظ

هفتم محرم، سالروز قمری رفتن پدر من است... روز یتیم شدن من... پدرم فقط یک هفته بود از زیارت کربلا برگشته بود...

این حرف هارو تو وبلاگم خیلی گفتم ولی خب هر قدر بگم بازم بر زبانم جاری میشه..

من به جز روز عاشورا، خیلی به ندرت پیش میاد مشکی بپوشم... فقط برا خود امام حسین...

امسال هر جا دلتون لرزید، برا منم دعا کنید... 


پیش از آنی که عزادار محرم باشی؛ 

سعی کن در حرم دوست تو محرم باشی ...

۹۴/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۶)

الهام جان بابت پاتوق جدیدت تبریک میگم... دنج و خوشگل و دوست داشتنیه امیدوارم خاطرات خوبی توش ثبت کنی دوستم .

خدا پدر بزرگوارت رو رحمت کنه و روحشون در ارامش باشه ... شاید کمترین کاری که بتونم انجام بدم اینکه برای ارامششون فاتحه ایی بخونم . از صمیم قلبم این کار انجام میدم ...
پاسخ:
ممنونم، خوش امدی

خدا همه درگذشتگان رو در سایه رحمت خودش ماوا بده.... 



مرسی دوستم :*
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۱ شهرزاد عرفانی
روحشون شاد 
تسلیت میگم ...
پاسخ:
دلت شاد... :)
نازنینم..

این شب ها هر وقت دلم لرزید یاد همه کردم...

به یادت هستم الهام عزیز
پاسخ:
فدای تو دوست گلم...
چشم :)
پاسخ:
بی بلا...
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۸ زهرا دلآرام
خدارحمتشون کنه ابجی
پاسخ:
خدا رفتگان شما رو هم غریق و قرین رحمت کنه :)
مقرب در گاهِ جانان باشند وباشیـم دوست جان ..
پاسخ:
سپاسگزارم دوست عزیز.... با هم ان شاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی