حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

من هزوارش خلقت هستم، مرا نوشتند الهام... اما هرگز خوانده نشدم

حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

پروردگارا، امروز که به زمین سر زدی کاسه نیاز مرا هم پر کن
دست خالیم را ببین
پروردگارم شاید باور نکنی...
آن روز ها که نبودی ، شایدم بودی و مسافر آسمان بودی
آن روزها من عاشق شدم
حالا که بازآمدی..
باید از عشق فارغ شوم؟
پروردگارم مرا بگذار، بگذار عاشق بمانم....


(آنقدر دعایت می کنم تا برآورده شوی.)
: وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین..

بایگانی
آخرین مطالب

و عشق نام دیگر توست

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ

چقدر پیش اومده تاحالا که احساسات مختلفی رو با عشق اشتباه گرفتیم؟؟ عجیبه ولی گمونم همه ما اشتباهی شدیم، اشتباهی عاشق شدیم، اشتباهی معشوق شدیم، اشتباهی دوست داشتیم و اشتباهی دوست داشته شدیم...


-----------------------------------------

ﺁﺩﻡ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻛﻨﺪ

ﺍﻳﻦ ﺭﺍ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ 

ﺍﻳﻦ ﺭﺍ ﻧﻪ ﺍﺯ ﻛﺴﯽ ﺷﻨﻴﺪﻩ ﺍﻡ ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﯽ ﺩﻳﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻳﺎﺩﻡ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

اﻳﻦ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺩﻡ، ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺩﻡ، ﺍﺯ ﻋﻤﺮﯼ ﻛﻪ ﺗﺒﺎﻩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻓﻬﻤﻴﺪﻩ ﺍﻡ.

ﻧﻪ!

ﺁﺩﻡ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻛﻨﺪ... 


 #کلیدر

#محمود_دولت_آبادی

۹۴/۱۰/۰۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
الی ماح

نظرات  (۲)

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۴ مجید صدر
من اشتباهی به تو دل نبستم ، دل به تو دادم که تو هم بشکنی ، از هر طرف برم به تو می رسم ، تویی که آخرین پناه منی :)
پاسخ:
چی بدتر ازینکه اشتباهی دل ببندی!!
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۸ زهرا دلآرام
ازآدما احساس دوست داشتن رو بگیرن دیگه چی براشون میمونه؟
پاسخ:
نمیدونم ، شایدم تازه اون موقع بتونیم تو زندگی پیشرفت کنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی